Bilder bilder här var det bilder!!

 
Hehe, coolaste bilden :-) Attack!
 
Hade en fantastisk dag igår då jag dömde på FRK Östras Flatshow i Södertälje. Massor fina hundar, hela 71 stycken till bedömning! Trevligt ordnat och som vanligt gemytligt och alla utställare var så trevliga och goa :-) Malin gjorde ett jättejobb som ringsekreterare, ingen dålig början med en sånt jättegäng! Hoppas alla var lika nöjda med mig som domare som jag var att ha förmånen att få döma... Vi somnade gott på kvällen vill jag lova *snark*.
 
Jobbar inatt, apporteringskurs på eftermiddagen imorrn och sedan har vi tid för lite valpmys. Jobbar igen tisdag dag och natt, sen kommer veterinären på onsdag då jag vaknat för besiktning av Colavalparna. Sen sätter sig jag och Malin i bilen och åker ner till Småland där i år Club show är. Vi mellanlandar hos en av Sveriges bästa instruktörer (Birgitta Staflund Wiberg) för lite träning och för att premiärbo på hennes nya fina  Bed and Breakfast. Sen hem efter CS och så på fredag börjar Colavalparna flytta, helt otroligt!!! Jag tror de längtra efter sina nya familjer för även om vi hittar på en massa skoj här hemma så behöver de få egna hem att utvecklas i. Och det är ju då det stora äventyret börjar :-) Jag tycker verkligen de är jämna, pigga nyfikna valpar som älskar bära runt på allt!
 
Så nu blir det istället en bildbomb, håll till godo och njut :-))))
 
Kolla greppet om svansen!
 
 
Ta sig över broar..
 
 
Busar i diken..
 
 
Äventyr i skogen..
 
Ha det bäst!
 
Annica
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Underbara bilder på valpisarna,
men den stora rymningen skulle jag vilja läsa om.

Svar: Thomas var inte så pratsam, konstaterade mest att både valpar och vuxna hundar passat på att rymma ;-)
Annica W Redlund

2013-05-05 @ 18:48:44
Postat av: Karin

Vilka härliga bilder! Längtar lite tills jag kan få hämta hem en egen liten piraya igen. Men det lär ju dröja åtskilligt många år.

2013-05-05 @ 19:51:14
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0