Fem veckor

Oj vad dagarna går!! Bloggen har inte uppdaterats eftersom jag glömt ladda batteriet...



SKOR GILLAS


Väldigt kallt har det varit så valparnas utomhuspremiär har blivit framskjuten lite. Håller sig bara temperaturen som den varit idag så kan det bli lite mer utomhus för valparna..

Kloklippning har stått på schemat idag och så trevliga besök förstås! Konstigt, när folk komemr hem till oss sitter vi mest på golvet eller i valprummet :-)


Försöker varje dag ha varje valp i knät och köra lite avslappning. För det mesta så somnar de men ibland är det väl mycket bus i benen... Ser lite skillnader på dem, ska bli intressant se om de hänger i. 



De börjar apportera lite grann och gilalr ha dragkampar med varann eller med morsans svans om den finns i närheten..

Vexa är väldigt snäll mot valparna och skulle behöva säga till dem lite grann. Hon är precis som mormor Zelda, valpar får ta ben ur munnen på dem- De hänger rejält i juvrena nu på Vexa och det ser inte så skönt ut...  

Inte mycket skrivet ikväll, ska bättra mig... Njut av bilderna så ska jag njuta av fredagskvällen innan Richard ska hämtas på fritidsgården :P

Fridens liljor,

Annica


Kommentarer
Postat av: Sonja

Tack för senast.

Och lycka till i Hammarö.

2010-12-03 @ 21:41:31
Postat av: Karin och Wilmenlund

Ja hur länge satt inte vi i valplådan jag och Helena...! Längtar efter mina älsklingar som jag inte sett på nästan två veckor. Har fått rapport om att Miso är mer under snön än ovanför, i morse i sällskap av goldekompisen Doris. Fullt snöös medvetslös. Glad 2:a advent!

2010-12-04 @ 22:14:08
URL: http://Karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0