Födelsedagsrallyt lider mot sitt slut..

Grr, hade skrivit ett inlägg och just då jag skulle lägga in bilder började det strula.. "Men, hade du inte sparat inlägget först" säger Thomas alltid och nej, det hade jag inte *hmm*

Nu har vi haft födelsedagskalas i dagarna tre och det är bara mjukisbrallor med resår i midjan som gäller............



Ett yrvaket födelsedagsbarn..

Engla vaknade tidigt imorse och att fylla fem år är enligt yngsta dottern stort. Lätt köpa saker till henne, är det bara rosa och glittrar så är det helt i hennes smak ;-)



Alvin övervakar presentöppning

Thomas fick lite kläder eftersom han inte går i affärer mer än då jag släpar iväg honom. Gåstavar, stegräknare och pannlampa fick han också och han hävdar att han förstod vinken...



De stora barnen hade ännu inte vaknat vid presentutdelningen

Malin fick handla sånt som hon behövde då vi var nere på stan igår, ganska bra fylla år i mellandagarna om man vill fylla på garderoben!

Har passat på träna lite linjetag på promenaderna med Polly, Pingla är i mammadimma och tänker mest på mat och på att sova.. Hon följer fortfarande med på promenaderna men det är inte nåt tempo direkt. Lite lydnadsträning blir det också hemma på vägen och på garageuppfarten. Om det blir nåt tävlande på apellplanen vet jag inte däremot, det får tiden utvisa.



Sover sött



Vi med

Men en tävling är redan inbokad nästa år och det är Flatmästerskapet som då går av stapeln i Umeå. Vi kommer bo på en camping som även har lite skoj för barnen så det blir en kul minisemster för oss alla. Sen om våra resultat blir lika skoj det står skrivet i stjärnorna *hmm*

Malin gör något litet med Malte varje dag och jag koncentrerar mig på de andra två. Har börjat lite smått klicka in dem och vi har testat badrumspallar och tasstarget. Bara korta korta stunder och vi är förstås bara i början av ett lärande men småvalpar är så roliga träna, de testar gärna och är med på noterna.



Stora ögon på de vuxna när Malin fixar blodpuddingsgodis.. Valparna gillar det också!

Jag vill passa å önska er alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år!! Jag kommer spendera helgen på jobbet med att jobba tre nätter på raken. Kommer nog bli en hel del att göra. Tråkigt åka iväg från nära och kära under storhelger men väl på jobbet så brukar vi ha det mysigt med en speciell stämning trots alla jobb.

På återhörande nästa år!


Kommentarer
Postat av: Karin och Wilmenlund

Bästa nya året till er! Kramar från Miso & Co.

2010-12-31 @ 08:40:49
URL: http://Karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Irene

Gott Nytt År alla kullsyskon! önskar Koffi

2010-12-31 @ 17:08:18
Postat av: Sonja

Gott Nytt År

till Vexa och alla hennes valpar.

från

Karin/Sonja och Ossian

2010-12-31 @ 17:19:29
Postat av: Sarah, Pippi & Wilda

Gott nytt år vill vi önska alla kennelkompisar o syskon.



För egen del hoppas jag på ett år där de 4-benta får vara friska o krya, det känns som om 2010 var året då vi fyllde kvoten av veterinärbesök mer än väl...



Kramar från Söderköping :)

2010-12-31 @ 20:48:30
URL: http://flattar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0