Grattis!

Blir inte några bilder idag, bara en snabb uppis innan jag ska sova lite innan natten :/. Imorgon så ska jag iväg igen på eftermiddagen då jag vaknat på sjöräddningsövning i samverkan med räddnigstjänst och andra instanser, ska bli spännande.. Om jag nu bara kommer i uniformen för yttre tjänst, var ett tag sedan *blink*.... Så nu får Thomas vara valppappa tills imorgon kväll och serva Vexa och valpar.

Allt går bara finfint och hela gänget ser ut att utvecklas precis som de ska, skönt!

Ett stort grattis till duktiga Ryegatare med förare som varit och tävlat lydnad idag. Bra jobbat Anette och Jina (R's Hazard Ahead) som tog sitt LPI med 167 poäng, snyggt!

Lika stort grattis till Majken och Ronja (TJH R's Legally Black) som tog sitt andra första pris i tvåan med fin-fina poängen 175.5 och en andra placering. Mycket stolt över samtliga inblandade!!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte alla som sover lite innan natten och vaknar på sjöräddningsövning. Akta dej så du inte ramlar i sjön. Har du flytväst??

Grattis till lydnadsframgångarna!!

2010-11-07 @ 20:44:27
Postat av: Jessie

Grattis till fina Kennelframgångar på lydnadsplan!!

Härligt jobbat, Anette & Majken!

2010-11-08 @ 08:53:56
Postat av: Jessica & Gnista

Stort grattis Majken & Anette, snyggt jobbat :)

2010-11-08 @ 21:49:57
URL: http://www.skeppartorps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0