Nya äventyr..

Åh vilken härlig vinterdag!!! Älskar fina vinterdagar, att det är kallt gör mig inget. Termobyxor, vinterjacka, bonnläppsluva och Muckboots Arctic på fötterna så fryser man inte ;-)



Självklart måste de stora vara med..



Alvin säger godnatt..



Klättra på mamma är kul









Fin pudersnö gör att det inte är så tungt att pulsa heller. Hade med mig tennisbollar och min chuck-it med kort skaft (får bra plats i västen), Hundarna fick verkligen kämpa och ligga i för att hitta bollarna, nöjd med att de inte gav upp utan alla bollar hittades. Fina avlämningar blev det också och Polly var riktigt duktig på att sitta lös vid min sida då Pingla jobbade, mycket nöjd :-)





På spaning under soffbordet..



Drar lite i en filt.. Och Polly hjälper till ;-)





Hane vänster bak



Tik vänster fram



Hane omärkt



Hane märkt höger bak





Hane märkt vänster sida





Hane märkt rygg

Även Vexa fick leta efter ett par bollar och attans vad glad hon blev med att få jobba lite! Vågar inte ha med henne på några längre promenader bara, rädd att hon ska få mjölkstockning i kylan.







Hane märkt svansrot





Hane märkt huvud





Tik märkt nacke





Hane märkt höger fram





Hane märkt höger fram



Hane märkt höger sida-väldigt nyvaken..

Valparna har börjat få vara inne ett par i taget, så roligt studera dem. Ett par var lite pipiga när de först kom in, andra var mer nyfikna. Spännande se hur de utvecklas!!!!

Ha det bäst!!!




Kommentarer
Postat av: Sonja

Så söta!

Vi ser fram mot morgondagen.

2010-11-30 @ 16:01:53
Postat av: Helena, Vilja & Lystra

Håller verkligne med dig jag ÄLSKAR också vintern när den är såhär!! Bara att klä på sig och ut ;)



Vilka små godingar.....tik vänster fram ser lite bister ut ;) "Don´t mess with me"



Kram till er alla!



2010-11-30 @ 19:34:27
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Irene

Så stiliga! Vill ha......!

2010-11-30 @ 20:11:56
Postat av: Lena

Helt underbara och livsfarliga att se på och ändå hamnar jag på din blogg med jämna mellanrum, knepigt ;) Om det är så att du inte hinner med att pussa och gosa med alla, så hojta bara till, ställer så gärna upp med lite gos :)

Tack Annica för alla goa och peppande ord den sista tiden, har verkligen varit helt under isen av olika anledningar. Kraaaaaaaaam

2010-11-30 @ 22:01:49
Postat av: Ingela

Japp vädret är underbart! Men jag vet något som är ännu bättre 11 sötnosar ;-)

2010-11-30 @ 23:03:19
Postat av: Jessie

Vädret är för kallt för mig, sista dagarna har de varit runt -10 till - 15...för kallt!

Men tur är väl de sen då, behöver ju inte tillbringa min tid ute så mkt sen utan mest sitta å gosa å mysa inomhus med mina hundar!

2010-12-01 @ 08:14:26
Postat av: Anna

Något har hänt med hemsidan för nu kan jag kolla in den från jobbet!!

Tycker du är en svikers som inte sjunger med i klagolåten över snö och kyla! Vinter är för jäkligt, 25 minus hemma i morse!!!

2010-12-01 @ 10:56:11
Postat av: Karin och Wilma

Söta små knubbiga valpar :-)

2010-12-02 @ 21:53:29
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0