Oj vad stora de hunnit bli!!!!!!!!!!!

Tycker just nu att utvecklingen går fort! Två veckor imorgon...



Ser ni ögat! Höger bak har öppnat mest.. Men de andra är hack i häl!



Här hemma är det mycket lugnt och stilla, Thomas, Richard, Alvin och Engla har åkt iväg på kryssning på Ålands hav =) Malin och jag är hemma och tar hand om valpar och de vuxna hundarna och, helt okey tycker jag.. Jag är gärna på sjön när det är vindstilla men blir väldigt lätt sjösjuk ;-)



Två av de svarta gossarna

Vexa tycker nu att det går bra att Polly och Pingla hälsar på och de två tycker att det är sååå fascinerande med valparna. Blir bra när valparna blir lite större med bra lektanter här hemma, det är viktigt att de träffar andra vuxna hundar med bra hundspråk.



Äääh, nu börjar vi bli trötta *sötnosarna*



Passa på och njut av dessa bilder, snart kommer det fler...
Imorgon blir det förhoppningsvis bilder från första smakportionen mat och så ska de avmaskas för första gången. Jojo, här händer det grejor *ler*







Puss på dig!



Pingla är nyfiken..

Ha det härligt!

Kommentarer
Postat av: Maria&Texas

Vilka supersöta godingar! Är ju så underbart när ögonen öppnas!

2010-11-10 @ 22:08:34
Postat av: Sonja

Vilka sötnosar!!

Va härligt med mera bilder, kan inte få nog.

Synd att du lider av sjösjuka, jag vet hur det känns.

Men å andra sidan varför åka ifrån de små raringarna.

Pussa på dom från oss.

Karin o Sonja

2010-11-10 @ 22:10:04
Postat av: Ingela

Dom är sååå söta jag går sönder snart.... Spännande att börja se lite ögon och att dom redan har börjat pussas<3

2010-11-10 @ 22:26:56
Postat av: Helena

Ja bättre vara hemma o mysa me så små söta valpar än o ge sig ut på gungande havet leR



Kram

2010-11-11 @ 06:11:38
Postat av: Jessie

Jaha...ännu mer sugen nu, får se hur länge ja orkar hålla mig - de värsta är ju oxå den här j*vla snön/halkan..

Men fortsätt med bilderna så stillar de nog lite;)



Som vanligt pussar på min Vexa!

2010-11-11 @ 08:31:35
Postat av: Irene

Ahhh, underbart..! mer bilder....!! lägg in ännu fler.....!

2010-11-11 @ 08:44:29
Postat av: Åse Rönnblom Gsson

Vad otäckt gulliga de är, Annica!

Nästan så det suger lite i valptarmen...

2010-11-11 @ 17:58:43
URL: http://kennel.rowanblossom.com
Postat av: Bittan

Jisses vad de växer fort :-) riktiga gullungar allihop!!

Kramen//Bittan

2010-11-11 @ 18:28:57
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Anna Musse o Molle

Valpsuget ökar markant när man se bilderna. Men, tänk om dom stora blir ledsna och känner sej undanskuffade? Eller om dom stora bestämmer sej för att göra en gemensam attack mot den lille?

Säkert skulle dom lära den allt dom kan och får jag Molles olater och Musses hushållssysslor i en och samma hund så vore det underbart..Jag får nog börja med att införa konsekventa regler i huset.

Söta är valparna iallafall..

2010-11-12 @ 11:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0