Hallå!

Hej alla bloggvänner!

Blir en lite kortare blogg idag, måste packa inför två dagar på Blommenhof i Nyköping. Kontrollfreak som jag är får familjen långa listor hur valparna ska skötas, de kanske rent av tycker det är skönt när jag är iväg ;-)



Kolla morsan!



Ser fram emot denna andra kursomgång, först var jättebra. Faktiskt så att jag såg mer fram emot utbildingstimmarna än maten och minglet och hur ofta är det så *hehe*

Har varit en lugn dag där jag fick hämta Alvin tidigt från skolan för han hade ont i huvudet. Verkar inte vara någon större fara med honom, han har fixat och donat här hemma. Skönt! Han behövde nog mest ta det lugnt en dag tror jag.



Mat!
Trevligt besök har det också varit och nu börjar vi få in vanan borsta bort sågspån efter valpmysandet.. Valparna börjar verkligen uppskatta besök och blir glada över kel och gos. Pingla brukar finnas där någonstans i mitten och tycka man ska mysa med henne mest...

Ringsekreterarutbildning igår i Flen. Hmm, får se hur kursen utvecklar sig för det är svårt säga efter igår då det mest var introduktion. Och att åka till Flen är ju alltid något av ett happening :P



Barhäng...

Lite nya bilder kika på så återkommer jag efter kursandet!Ska försöka låta bli ringa varje timme för att höra hur
de sköter sig där hemma (fan tro't)

Ha det kanoners så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Jessie, Vega, Vexa & Verk

Hej hej!



Ha de bra på kursen!



Klart att familjen kan ta hand om de små;) Passa på å njut av kunskap, små fika stunder å god mat;)



Kramen

2011-02-17 @ 08:39:08
Postat av: Karin & co

Nyttig träning för kontrollfreaket att lämna hemmet ;-) Känns som om Thomas har full koll.



Och vad gör man inte för att åka till Flen? (Eller var det där ifrån...?)



Hoppas kursen är bra och helgen trevlig.

2011-02-18 @ 21:20:50
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0