Ett nytt år!!

Tillbringade som ni vet natten på jobbet och ska snart gå och lägga mig och vila inför en ny natt... Kan behövas för jag har bara sovit i dryga två timmar efter natten *huh*. Kan inte säga att jag är ett under av tålamod och förståelse när jag sovit så lite, stubinen är kortare än vanligt *hmm*. Nyårsnatten var det mycket att göra men ändå inte mer än att det var en jämn ström av jobb. Polly är en riktig mattehund och föredrar ligga och sova inne hos mig, hon ligger på min morgonrock bredvid sängen och rullar ihop sig till en boll. Imorse fick inte Thomas ens ut henne för att äta frukost, hon ville ha sovmorgon med mig ;-)

Thomas och jag har tagit en skön promenad med hundarna, tänk vad skönt det är komma ut i friska luften! Barnen byggde under tiden en snögrotta med storebror Simon. Perfekt med stora storasyskon :P.

Valparna klarade alla raketer riktigt bra, de stora också förstås. Själv förstår jag inte tjusningen med raketer men det är ändå skönt att hundarna inte bryr sig.

Bosse är ett riktigt matvrak och får äta själv i ett eget rum, annars äter han upp merparten av all mat.. De andra äter också bra men de är inte lika snabba som Bosse.. De sitter på signal när jag ger dem mat, nästa steg är att de ska vänta tills jag säger varsågod.

Pingla följer med på alla promenader och är visserligen tjock men inte sååå tjock, skönt. Två veckor kvar idag tills beräknad valpning den 15e januari.

Blev en kortis idag och utan bilder, återkommer snart igen!

God fortsättning alla vänner!!

Annica


Kommentarer
Postat av: Sonja

God fortsättning alla!

2011-01-02 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0