Vi gör oss redo..

Jag mår bara bra och är nästan som vanligt.. Lite lugnare tempo ett par dagar till men sen så ;-)

Pingla och Fixa är här nu när Malin jobbar, så perfekt kunna hjälpas åt med hundar och ungar.. De kommer stanna över natten och även vara här imorrn då Malin jobbar igen. Sen packar vi bilen och åker iväg mot Ljusterö.

Vi är ett gäng som ska upp till Flatfestivalen som i år är utanför Åkersberga. Åker redan imorrn och så bor vi över hos min brorsa på deras landställe. På lördag blir det Working Test där vi ska hålla i en ruta, lovar göra den rejält klurig *hehe*.

Sen blir det grillning och kanske lite snack *hmm* innan vi åker tillbaka till Ljusterö och sover där igen. På söndag blir det sedan utställning och lydnadsprov, det blir en händelserik helg, eller hur??

Men roligast av allt är att få träffa alla härliga kompisar, går tävlandet åt skogen så är vi iallafall garanterade en skojig helg tillsammans! Och tänk, några av mina käraste vänner kommer jag hänga med och alla har jag träffat genom vårt gemensamma intresse :)

Thomas och de små får vara hemma och njuta av en helg utan mamman. Skulle ju egentligen varit iväg på läger hela denna vecka så nu blir de bara av med mig ett par dagar ;P. Och Malin och Richard svettas ju som bäst i Turkiet..


                                        

                                      Jösses vad med kantareller vi plockat i år! Lite regnande är inte helt fel..

Ha det gott!

Annica


Kommentarer
Postat av: Sonja

Lycka till alla på flatträffen i helgen!

2011-07-29 @ 09:54:15
Postat av: Karin & co

Det var en jätterolig dag. Både att tävla och nyttigt som funktionär. Jag är supernöjd med vårt jobb. Som jag skrev så var det ungefär som förväntat, och målet var att inte nolla någon ruta och ha stadgan. Tror alla dummysar var lika värda, men man fick lite mer poäng efter tre hämtade och sen mer för varje efter. Sök är inte Misos favvo och vi jobbar på det. Hon har dock gjort bättre än så där, men jag har nog inte lagt på så korta avstånd, vare sig i sök, markering eller linjetag.



Är det den 10 augusti? Då har jag "tyvärr" fått jobb, bra för hushållskassan, men tråkigt för hundträning.

2011-08-01 @ 13:06:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0