Kennellogga

Lugnt här hemma på träningsfronten, var ute en sväng igår men det var tre vimsiga och disträa (hmm, undrar om det heter så i plural..) hundar som alla var påverkade av löp.. Malte är duktig men har svårt hålla sig i skinnet när han ska sitta still bredvid brudarna, han vill gärna pussas lite grann ;) Brudarna är ganska sega, inte alls den farten jag är van vid.. Så idag tog vi bara en skön skogspromenad.... Tror att det är kanske en vecka kvar av löphormoner här hemma *längtar till normalt läge igen*

Karin har jobbat med en kennellogga och jag tycker det blev jättefint!! Snyggt både i svart-vitt och färg och som grädde på moset både en bruning och en svarting :) Tusen tack Karin!!!!!!!!!!!! Nu ska Micke kolla om det går fixa i praktiken också och vad det skulle kosta osv.. Kul att det är på gång!











Fint! Den svarta ska nog bara ha mörkare ögon.. Tror man kan ta den brunas färg eller vad säger ni....



Snygg tischa som vi ungdomar säger *hehe*



Jag gillar't!!!!

Tyck gärna till och ha det bäst!!!!!!!

Annica

Kommentarer
Postat av: Elli

Snygg logga!! Gillart:-)

Håller med om ögonen dock, kinkig på ögon.... Lite "mer" ögon så blir det super.

2011-09-07 @ 22:46:39
URL: http://www.ellraz.dinstudio.se
Postat av: Anna

Fint, bra med Tshirts men gärna ett långärmat alternativ också. Anna

2011-09-08 @ 09:31:43
Postat av: Anna

Såg inte färgtrycket när jag var på jobbet. Jag kan tänka mej en brun flat när den sitter lite bakom den svarta, helt rätt! En svart hanhund främst och en brun tik bakom är precis min åsikt. Anna

Jag kom med på prov men för sent för att planera för min del. Ingen som kunde köra och inget boende. 25 mil att köra ensam vid halv5, provstart och 25 mil hem blev ohållbart. Borde ha lyssnat på dej och planerat för att jag skulle komma med! FAN, Anna

2011-09-10 @ 12:58:15
Postat av: Erika.

Jättesnyggt! Men håller med om ögonen på den svarta.

Skulle jättegärna köpa en, om vi har turen att få köpa en Ryegate's-hund först! :-)

2011-09-10 @ 17:31:01
Postat av: Madde & Mozart

Riktigt snyggt!!! =)

2011-09-10 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0