Några gillade snön iallafall..

Hmmm, vaknade igår till att det var SNÖ på backen :(

Det sköna vårvädret är ett minne blott, iallafall för en tid framöver verkar det som..



Några som däremot uppskattade snön var valparna, nytt och roligt för dem!
Ville däremot inte ha dem ute för länge, risken är att de sätter sig ner och blir kalla. Särskilt små tikvalpar får lätt urinvägsinfektion och det vill vi inte ha.



Trevlig eftermiddag igår med Melkers husse och matte med barn här. Valparna uppskattade present från farsan mycket även om Cola verkar ha lagt beslag på den *hmm*. Söta tulpaner gav hopp i ruskvädret också! Vi försökte ställa upp valparna, det gick sådär :P



Colas kondis är ett litet bekymmer, igår var Pingla med på cykeltur och då visade Pingla på att hon är i bättre form än Cola. Funderar på ta fram viktmanschetterna jag använde till Polly för att stärka henne. Det är inte bara på kondisen det märks, träningsmässigt också. Lååång återhämtning alltså, jag som är så otålig!



Blå hanen

Glöm inte anmäla er om ni kommer på knytis/träning på långfredagen, måste ha besked snarast!



Överfallen!

Malin och Richard befinner sig i skrivande stund på Skavsta för vidare resa mot Londen. De ska vara där en hel vecka med sin pappa, tror de kommer få det kanonmysigt! Kommer sakna dem förstås men jag ser fram emot få höra om allt de gjort när de kommer hem :)

Ha det bäst!

Annica






Kommentarer
Postat av: Karin & co

Så härligt att se valparna inta världen, tänker på vad mycket de nya ägarna har att se fram emot. Jättespännande!



Jobbigt med Cola, tror jag vet hur det känns. Tålamod... Jag har införskaffat ett däck, nu ska Miso få lite fysträning. Glädjande nog så känns det som om hon börjar att vakna till lite. Jag var riktigt lycklig idag när hon drog framåt i kopplet, istället för att jag fick dra henne. Fast efter 20 minuter var det inte så kul längre ;-) Jag som inbillade mig att jag hade en hund som faktiskt kan gå i koppel...:-) Men det känns i alla fall hoppfullt! Har messat dig om långfredagen. Kram

2012-04-01 @ 16:10:19
URL: http://karinochwilma.blogggratis.se
Postat av: Sonja

Ljuvliga bilder på valpisarna!

Tråkigt med bakslaget på våren.

Men vi ses på långfredag.

2012-04-02 @ 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0