Påsklov!!

Förvånad Engla imorse då vi satt och åt frukost. "När kommer det besök idag?" Förklarade att det faktiskt inte skulle komma någon alls och hon blev mäkta förvånad :P Mmm, valptider här bråda tider och särskilt så här på slutspurten. Inser att jag får lägga ner min egen träning under några veckor om det inte går fixa till några till timmar på dygnet vill säga..



Miljöträning på vår lilla bro igår



Kom då valpen :)

Valpar och barn har haft en mysig dag, Alvin och Engla gillar verkligen att busa med valparna och hittar på olika lekar. Idag var det godissök, kojbygge och och kurragömma :) Pingla är med och har koll på leken och passar på leksakerna från sina barn, hon är fortfarande barnslig *ler*



Kolla, går att krypa ner här..



Hmmm, de passade på bad också lite i diket :P Blev till att frottera blöta valpmagar sedan!




Wow, vad håller ni på med för kul?? Malte kommer farandes..



Oj då, såg inte att marodörerna var här..



Nä, tror bestämt jag drar..

Ett litet viltsök har vi hunnit med och en cykeltur också, Cola är fortfarande längst bak i raden när de travar.. Men idag märkte jag ändå en liten skillnad då vi tränade, det var lite mer "du och jag matte" istället för viljornas kamp som det varit sen omstarten efter konvalescensen. Bra känsla även om det lär dröja tills vi är ett team igen! Polly och Malte skötte sig fint och Pingla fick hämta en and på en dirigering, höjden av lycka...



Ser ni Kamikaze Alvin under valphögen??

Skönt att det är ljust ute nu, även Thomas hann ut en sväng efter maten. Bra att kontorsråttan får andas lite frisk luft också <3 !



Pingla ville också vara med

För er som inte har mig addad på Facebook (vet att det till och med finns dom som inte har FB *hehe*) delar jag med mig av dagens Englakommentar (för er FB-vänner är det tjat..) 

  • Var på prova-på-friidrott på Munktell med Alvin och Engla. Vid middagsbordet säger Engla "Och vet du pappa, jag hoppade buske också!!" Alvin "Pappa, hon menar att hon hoppade häck..."


    Ha det gott allesammans!

    Annica

Kommentarer
Postat av: Cissi & Bonzo

Valpsjuk!!! :)

2012-04-04 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0