MInglat på FM

Lite snopet blev det allt i år då jag anmält tre hundar till FM och startar... Noll!
 
Tikarna är ju på sluttampen av löpet och jag bestämde mig här i veckan för att inte starta Malte. Dels har det inte blivit mycket tränat under semestern och sedan vill jag bara starta om vi har en "bra känsla". Efter Flatfestvalen kände jag mig besviken på mig själv, varför starta när han inte var sitt rätta jag??
 
Så jag beslutade att vi ska bli synkade igen och så kör vi framåt, han ska hålla i måmga år framåt och vi ska ha kul ihop! Imorrn åker vi hem och då kan han träffa brudarna igen, ska bli skönt ha flocken samlad igen! Och då menar jag både två och fyrbenta :)
 
 
 
Vi har haft en underbar semester och tro't eller ej, på måndag börjar jobbet igen!! Västervik och Lysingsbadet där vi är nu är jättefint. Barnen har haft fullt upp hela tiden, kompisar, aktiviteter gör att de stupat på kvällarna. Vi har bland annat varit på Astrid Lindgrens Värld, höjdpunkt för både stora och små. Hundarna gillade också stället och Malte uppskattade nog rövarna i Ronja Rövardotter mest, han blrv rejält klappad och gosad med.. Pingla hade sjå ha koll på tappade glassar, bullpapper och annat matnyttigt..
 
Vi har tränat lite grann tidiga morgnar innan familjen och campingen vaknat men inte har det blivit mycket.. Fick till ett bra vass-sök och ett par linjetag över en lite vik men annars har vi som sagt vilat oss i form ;)
 
Åker tillbaka imorrn till FM och kollar finalerna. Sen hämtar jag familjen och styr hem..
 
Hoppas ni som kursade för Annika hemma hos oss idag hade en toppendag!! Cola är riktigt seg vilket hon normalt sett ALDRIG är så jag undrar och hoppas hon hamnat i dräktighetsdimma :)))
 
Ha det bäst,
 
Annica
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli, Razzel o Mascot

Skönt att ni haft en bra semester!
Vi som var o kursade i lördags hade en riktig toppendag:-) Många bra o matnyttiga tips angående belöningar. Mascot skötte sig riktigt bra <3

2012-08-13 @ 07:21:35
URL: http://www.ellraz.dinstudio.se
Postat av: Annika, Diesel o Indy

Välkommen hem igen!! Ni verkar ha haft en toppen semester!!

2012-08-14 @ 21:54:52
URL: http://annikawesterlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0