Bara en snabb uppis :)

Japp, jag hann vara på jobbet hela dagen.. Ett och annat sms och telefonsamtal till Thomas dock som varit hemma idag :)))

Tempen var vid tolvtiden på dagen nere i 36.9 (hennes normala är 38.2) så jag tippar att det snart börjar hända saker... När detta snart är kan jag dock inte uttala mig om tyvärr.

Hon åt inte upp sin lunch, hittils har hon ju glatt smackat i sig allt.. Inte heller det äppelskrutt jag gav henne togs emot med ovationer, hon som normalt sitter bredvid och dräglar...

Återkommer!!

Annica


Kommentarer
Postat av: Irene

Spännande!!!!

2012-02-16 @ 19:01:44
Postat av: ulle,mio,max

spännande;););)



Kram från oss

2012-02-16 @ 20:32:21
Postat av: Ulrika Olofsdotter

Tittar in här nu allt som oftast..... dvs flera ggr per dag. Samuel tycker att valpen ska heta Berit! hmmm vi är inte riktigt ense ;-) //Ulrika

2012-02-16 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0