Första bilden

Här kommer en första bild på Pinglas nyfödda, mamman har just fått duscha och ser därför tämligen blöt ut. Skönt få bytt i valplådan efter valpningen..

Fördelningen och antal blev bästa tänkbara tycker jag, lite roligt med tikar denna gång då de två sista kullarna gett 14 hanar och fyra tikar.. Fem tjejer och tre killar tycker jag känns perfekt, tänk att  Pingla vet vad jag önskar :)))



Åtta är ett alldeles lagomt antal också, en stor kull så man kan välja men samtidigt inte alltför många. Jag har ju haft flera kullar med elva och tolv och det äe verkligen otroligt slitigt, åtta räknar jag bara med ska vara slititgt *hehe*

Jag återkommer, känner mig ganska seg så det får bli en rejäl balja kaffe och en dusch nu!!

Vi hörs,

Annica


Kommentarer
Postat av: Ulrika Olofsdotter

Skönt att allt har gått bra. Kanonfördelning!

2012-02-17 @ 10:35:09
Postat av: Farmor och Farsan

SUPERGRATTIS till valparna! Pussar och kramar från farmor och pappa Melker!

2012-02-17 @ 11:23:20
URL: http://www.kvicksans.se
Postat av: Karin Holmgren

GRATTIS!

Bra fördelning också!

Mvh

Karin

2012-02-17 @ 12:56:52
URL: http://www.lustanskennel.com
Postat av: Lisa

Grattis till en fin kull. Det blev många av "rätt" kön. Ha de gott//Lisa

2012-02-17 @ 14:30:53
Postat av: Anonym

Tack för senast, jättebra träning. Grattis till halvsyskonen!!! De är såååååå söta.



/Mvh Elin, Enzo och Gun

2012-02-17 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0