Nu börjar det märkas!

Så väldigt mycket roligt har inte hänt i veckan som varit, fick Thomas förkylning.. Var lite kaxig och sa att sånt biter inte på mig, det fick jag äta upp (eller hosta upp iallafall..)

Lugna dagar med andra ord, tror hundarna tyckt det varit mer okey än vad jag har, jag blir otroligt rastlös av att vila, dogsen däremot gillade hålla mig sällskap i soffan :P

Nu är jag bättre som tur är! Nån som däremot inte är bättre är Jessie, hon kan inte komma på träningen imorrn så det blir jag som håller i den själv. Ska nog gå det med, viktigast är att Jessie tar hand om sig och tar det lugnt... Vänta nu, har jag sagt det någon gång förr *harkel*



Buklinjen är nu rund och fin :) Uppifrån ser hon ut som en fästing!

Pingla är riktigt dräktig nu, det syns inte lika mycket på bilden som i verkligheten. När hon ligger ner syns en riktig bulle <3 !Hon har börjat äta Royal Canin Maxi Starter, det ska hon äta från och med nu och sedan ska även valparna börja äta det. Hon mår bra och verkar inte bekommas ett dugg av att vara dräktig, lite lugnare tempo som sagt på promenaderna men annars som vanligt.



Så här ser den ut..


Idag har vi varit och köpt husvagn, vi får hem den i slutet av mars. Ska bli spännande och jag hoppas husvagnslivet kommer passa oss. En tanke är att vi ska kunna åka hela familjen när det är hundaktiviteter och kunna kombinera dessa med trevlig semester för hela gänget. Vi har ju hyrt en del stugor då vi varit iväg tillsammans men de är ofta av skiftande kvalitet och man får inte alltid ha hund.. Vagnen vi köpt har plats för sex personer men Malin och Richard kanske inte följer med så ofta men möjligheten finns.




Och så här ser den ut inuti!



Vi hörs, ha det gott!!

Annica

Kommentarer
Postat av: Lisa

Å vilken fin husvagn. Den kommer ni att ha mycket mysig användning av.Skönt med eget.Lycka till med kommande valpkull. Hoppas Cola blir helt ok så småningom.//Lisa

2012-01-28 @ 19:08:25
Postat av: Karin & co

Fin husvagn, skönt att veta att det alltid finns nÅgonstans att bo när ni är iväg på hundaktiviteter.



Vi kommer i morgon, juste att vi kunde bestämma oss i sista stund. Ridhustävlingarna idag flöt på bra så det blev inte så sent som jag trodde för min del och mannen har gett sitt godkännande ;)

2012-01-28 @ 20:42:48
URL: http://Karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Karin & co

Jaha det bidde ju ändrade planer. Vi satsar på nästa träningstillfälle. Kram

2012-01-29 @ 08:22:51
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se
Postat av: Helena & co

Hoppas ni fick en härlig tränign idag med the youngerones! Vi har pangat och skjutit iväg låååånga markeringar och Vilja var hellycklig!! Och snart blir hon lycklig för andra gången idag när hon inser att det är HON som ska få följa med på ridhusträning! Kram



Ps Kul med husvagn...nu är väl Thomas överlycklig och hag köpt likadana tränignsoveraller till hela familjen! DS

2012-01-29 @ 18:39:50
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se
Postat av: Maria&Texas

Vad roligt med husvagn och perfekt att kombinera hund+familjesemester. Och vad fin den var!

2012-01-30 @ 11:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0