Hemma igen!

Ibland är det skönt med lite uppehåll från bloggandet, vi har nu varit en vecka på Böda och haft det bra...
Väldigt fint med fantastisk strand och massor att göra för barnen. Vädret var väl lite upp och ner, hade gärna kunnat tänkt oss mer sol och bad :) Roligt att även Richard bestämde sig för att hänga med, han var i valet och kvalet...
 
Malin har haft hand om hundarna och är ng glad att vi är hemma igen, jobba, fixa med allt i hushållet och så ta hand om hela gänget fyrbeningar tog tid... Jag försöker säga att det är en del av att växa upp ;)))
 
Under tiden vi varit borta så har Cola och även Polly börjat löpa.... Inte alls enligt mina planer *hmmmm*. Nu missar vi Flatmästerskapet och även Flatfestivalen *suck*. Och Malte, ja det återstår se vad han kan prestera med två löptikar i huset. Känner jag att han blir alldeles kollrig så kommer jag inte starta honom heller. Pingla är den enda som löpt klart och hon är inte anmäld till något....
 
Tanken är att para Cola nu på detta löp, jag återkommer så snart jag kan lägga ut det under Valpar! Har ju lagt sånt åt sidan under semesterna och min webba Åse är i Finland denna vecka.
 
Träning här på onsdag kl 17.00 Nu är det klippt på gärdena med ;)
 
Ni som kan från sista Pinglakullen så träffas vi här på fredag kl 10.00.
 
Ha det bäst!!
 
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0