Inte mycket..

som händer nu...
 
Härliga sköna dagar med fint höstväder, jag gillar verkligen denna årstid som nu visar upp sig från sin bästa sida!
 
Långt sedan bloggande men det beror nog bara på latmasken och att inte så mycket har hänt här hemma :)
 
Jobbade hela helgen som var och har i övrigt inte gjort så mycket "hundigt" mer än de vanliga promenaderna och träningstillfällena. Polly är fortfarande hos Annika och de verkar trivas fint tillsammans. Hon var här när Annika hade kurs för valpköpare (lydnad) i söndags. Härligt förstås träffa Pollan men lite konstigt också när hon skulle med Annika hem. Som tur vad hade jag åkt till jobbet då, jag är dålig på att säga hej då.. Polly kommer snart hem igen och tills dess vet jag att hon har det kanon hos Annika.
 
Hann förstås träffa deltagarna på Annikakursen men jag är inte med och "stör".  Malte evrkade iallafall rejält trött på kvällen :)
 
Själv var jag i tisdags på Lilla Träskaten där man hade öppen träning. Ingen instruktör men Peter hjälper till att skjuta och kasta samt använda Bumper Boy. Han hade lagt upp en bra träning med kuriga övningar som jag tycker gav mig och Pingla mycket. Vi är onekligen lite ringrostiga men det var jättenyttigt komma ut med andra hundar i denna form av träning! Jobbade natt sedan och att ha hoppat över sömnen innan passet till förmån för hundträning är inget jag rekommenderar, jösses vad trött jag var.. Att jag sen skulle upp och träffa ortopeden med min handled dagen därpå var ingen höjdare *harkel* Är huvudet dumt får kroppen onekligen lida!
 
Cola är helt och hållet i någon form av mammadimma, vill mest ligga i soffan och kela och blir inte det minsta upprörd om hon inte får följa med på träningar, onekligen olikt henne!
 
Inte så många Ryegatere var ute och tävlade i helgen som var har jag förstått men vi grattar Ryegate's Wild Women Do "wilda" och Sarah till första pris i lkl II och klassvinst!
 
Ha det bäst,
 
Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0