Lite blandat!

 
Ge mig plats!
 
 
Hela gänget Praliner
 
Vädret bara fortsätter vara underbart och jag har inte haft någon större lust sitta inne vid datorn mer än nödvändigt på dagarna.. Så jag passar på uppdatera med lite bilder istället, snart ska jag gå och vila inför natten så därför blir det inget längre  inlägg ikväll.
 
 
Trängsle i mjölkbaren!
 
 
Tänkte bara nämna en sak, ett par av er har lite försynt frågat om ni stör när ni ringer.... Näpp, ni stör aldrig! Jag gillar ju snacka som de flesta av er vet :-) Och då särskilt om mina fyr-och tvåbenta barn!!!! När jag jobbat natt stänger jag av telefonerna och om jag inte har tid annars så har jag den på ljudlöst... Nenas problemas!
 
 
En av Colavalparna. Visst börjar de bli stora??
 
 
Åh så är de uppe och far. Iphones är bra till mycket men bildkvailtén är diskutabel..Eller det kanske är fotografen ;P
 
 
Lite mat kvar på noisen.
 
 
Men hjälp!! Ungar överallt ;-)
 
Ha det bäst!
 
Annica
 

Kommentarer
Postat av: Maria&Texas

Valpen du har i famnen...hur söt är den inte!!

Svar: Väldigt!
Annica W Redlund

2013-04-03 @ 17:47:52
Postat av: Karin

Cola börjar att se lite hålögd ut. Blir nog skönt att valparna blir lite mer självständiga.

Svar: Inta bara Cola Karin, inte bara Cola....
Annica W Redlund

2013-04-03 @ 21:23:25
URL: http://karinochwilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0