Nu uppas det!!

Sitter som bäst och väntar på att Malin ska ringa så jag kan hämta henne efter Ålandskryssningen, antar att hon kommer vara ganska trött... Men de har visst telefonmöte i FRK så en stund får hon hänga i ;-) Imorrn blir även min bil klar med ett nytt och snyggt däck till sig och en mindre välfylld plånbok för mig*hmm*
 
De små (som ju inte är så små längre) mår bättre idag och har varit iväg på serietecknarkurs. Nu väntar jag bara på att min eländiga hosta ska ge sig så att jag kan börja träna ordentligt igen, blir alldeles för rastlös när jag inte får träna. Brukar sluta med att Thomas tjatar på mig att jag ska iväg så jag blir snäll *hehe*
 
Apropå Malin så dök detta snygga diplom upp i brevlådan idag. Nu är Malin officiellt delägare i kenneln och det ska bli så spännande! Man måste vara myndig för att vara delägare och eftersom hon blev det 28e december så antar jag att hon tillhör det allra yngsta gardet i Sverige som är kennelinnehavare..... Å andra sidan har hon haft en lång inskolning, så gott som född i valplådan ;-)
 
 
Nu så!
 
 
Malin för typ 17 år sedan..
 
Mycket snö i skogen fortfarande men nu var det ordentliga hjulspår som gjorde att vi slapp värsta pulsandet. Tjejerna springer inte som de brukar utan hänger mest mig i hälarna. De får lunka på i sitt tempo men sen när även Thomas var ute så fick de hålla mig sällskap hemma och bara grabbarna fick hänga på.
 
 
 
Undrar hur länge Cola kan ligga så här ;-) Midjan är borta liksom...
 
Kan finnas någon plats på vårt läger kvar som jag tidigare nämnt, iallafall i nybörjar/unghundsgruppen lydnad/apportering (viltspår om intresse finnes) Du behöver inte ha en Ryegatare för att vara med, andra trevliga människor är välkomna. Det är alltid svårt veta hur många man blir och hur många instruktörer som behövs och vi har även förut bjudit in andra, the more the marrier ;-) Övernattning finns på Fiskeboda där vi håller till och helgen är första helgen i april. Hör av dig om du är intresserad!
 
Ha det bäst,
 
Annica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0