Födelsedagsbarn och porr :)

Börjar med att gratta Pingla som idag fyller fem år, var det inte igår vi hämtade henne hos Charlotte??!!
 
Firar man födelsedag the Pingla-style så bör det vara bara med ätbara presenter, den hunden är liksom hungrig jämnt *ler*. Hon är ju hos Charlotte nu och jag räknar med att ta med henne hem från Värmland då jag är daär och parar Cola med Rasmus, då slipper Charlotte åka fram och tillbaka igen till Eskisltuna och jag ska ju ändå åka. Smart va?
 
 
Pingls som valp. Och hon som numera är tolvbarnsmor!!
 
Flickorna här hemma är avmaskade och övar parning frenetiskt på varann, jösses vad tikar porrar sig *himlar med ögonen*.
 
Ha det bäst,
 
Annica
 
Annica

Kommentarer
Postat av: Annika, Indy o Arne

Hade lite att läsa upptäckte jag, men som allti var det trevlig läsning!! Spännande med två kullar så tätt! Inte lång tid kvar nu till lägret, ska bli kul!!!

2013-01-11 @ 05:35:54
URL: http://annikawesterlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0