På läktaren..

Idag är sista dagen av min parningsledighet, tog ett par semesterdagar så det blev en bra sammanhängande ledighet, skönt! Nu är det färdiparat här hemma och allt har återgått till det normala, känns riktigt bra... Nu får vi vänta ca två veckor så att vi kanske kan börja se några dräktighetstecken på Cola och sedan Polly några dagar senare.
 
Förutom att fixa och dona med hundar hit och dit och det sedvanliga sysslorna här hemma så har jag kommit igång bra med min egen träning igen. Fortfarande är inte handleden okej och jag ska tillbaka till sjukgymnast imorgon igen, men jag gör det jag klarar av. Trot nog att det dröjer tills jag kan göra schyssta armhävningar... Men spinning och cirkelgym går bra, i gymmet gör jag övningar där jag kan hålla handleden rak och utan så mycket belastning. Så skönt vara tillbaka igen, jag blir både snällare och piggare när jag får träna :-)
 
 
Malin och Malte
 
Trist att det inte blev någon träning här hemma igår men vi har fortfarande ca 3 dm snö och även om det inte var lika kallt som i lördags så var det nog ett klokt beslut avvakta lite. Fina promenader har vi haft förstås och det är mysigt för barnen att kunna åka skridskor och vara ute och leka.
 
 
Nöjda efter träningen :)
 
Idag så var vi Kungsörshallen och tränade lydnad. Eller tränade och tränade, jag var chaufför och lite allmän fixare. Fikade och snackade skit gjorde jag med *harkel* Malin hade bara med Malte, väldigt nyttigt komma ut med andra hundar och i ny miljö! Hallen är redan bokad för två till gånger :-))
 
 
Elli och Partydjuret Mascot.
 
 
Kul vi har matte!!
 
Det var Kristina, Karin och Elli från Örebro som hade flat och en kompis till Elli som hade annan ras. Åse och så vi från Eskilstuna, passar perfekt kunna sammanstråla så här och få till lite strukturerad träning. Iallafall nu i avvaktan på jaktprovssäsongen :)))))
 
 
Jihaa!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli, Mascot o Razzel

Tack för trevligt sällskap idag!
Bilden på Malin o Malte är ju bara för bra!! Värd att förstoras! Jättefina båda två <3
Jag har ärligt snott de två bilderna på Mascot o mig ;-) Hoppas det är Ok!? (inte lika smickrande bilder) Nog tur att jag vände den braiga sidan till!! Mascot är inte sen att hänga på lite bus och lek!

2013-01-21 @ 22:11:31
URL: http://www.ellraz.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0