Stora nu.. Ja, eller större iallafall :-)

Inte mycket bloggat så här under påskhelgen, då jag inte varit på jobbet så har jag umgåtts med familjen, både de två och fyrbenta.. Ja, och så ätit en försvarlig mängd godis :-/
 
 
Vädret har ju varit alldeles underbart och jag har hunnit gå ut och njuta av det fina vädret när jag kommit hem från jobbet, skönt! Sommartid är ju underbart nu när den kommer, lite småtrött var jag allt imorse då klockan ringde "gammal tid" 03.45 *gäsp*. Men nu blir det ljust på kvällarna, hurra!!!
 
LIte suddigt men gullig ändå
 
Colas valpar har det hänt mycket med, det är så mycket roligare nu när man pysslar om dem på ett annat vis än då de mest sover ett äter :-) Nu börjar det bli viktigt att man hanterar dem mer och mer, deras luktminne är redan igång.
 
 
Jaja, ta kort med mobilen är ju inte optimalt direkt..
 
 
De har fått avmaskningsmedel, fått klorna klippta och börjat få provsmaka mat här under helgen. Stora händelser i en liten valps liv *ler*. Nu är de helt uppe på benen när de går och gör försök till att skälla, går sådär...  De har även fått fina halsband men jag fick ta av dem då de fortfarande var lite stora, de får växa på sig lite. Ja alla utom Bauta då..
 
 
Bauta
 
Pollys valpar växer och mår bra och är mer rörliga men kryper fortfarande som sig bör. Lovar att det blir fler Pralinbilder nästa gång!!
 
Ska se till få upp tempot lite i bloggandet igen!
 
ha det bäst,
 
Annica
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli, Razzel o Mascot

Oj vad "stora" de har blivit, fina i sina halsband!

2013-04-01 @ 18:08:12
URL: http://www.ellraz.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0